1
Titta hit, ni datorkunniga!
Postat av SlayerS_`BoxeR` den 7 December 2007, 10:49
7 kommentarer · 118 träffar
Hej allafrag bitare ! nu är det så här att min data är knasig verkar det som. det är mycket som är fel men ni kanske kunde hjälpa mig med något av besvären ? först och främst är det något som inte stämmer med bild skärmen, den flimmrar liksom, kan det vara några basala bild skärms inställningar som är fel inställda kanske , hur ändrar man hertz talet ? sen så låter processor fläkten alldeles för mycket så det kanske sitter några otrevliga damm råttor och stör dess kompa bilitet, vad vet jag ! sen så är det något fel med counter strike inställningarna också tror jag, jag har inte 100 fps i smoke röken på dust 2 fast jag har en super bra dator maskin , kan det vara grafik korts driv rutinerna eller någon annan grafik korts inställning som gör att kortet under presterar ? lr är det moder kortet som är as kasst ?
ni som är dator kunniga och alldels tydligt jätte bra på allt här i världen kanske kunde hjälpa en stackars noob med detta jätte problem ! jag är som sagt ur usel på datorer !
jag visste inte vilkenkategori jag skulle lägga tråden men jag valde iaf mjuk vara ( fast det kanske vore mer passande att lägga den i hård vara ) Tack på för hand för all väl behövlig hjälp och om texten är lite konstig ibland så är space knappen på tangent bordet trasig :P
Mv h / Thomas "EgRy-WrZrD" Israelsson
ni som är dator kunniga och alldels tydligt jätte bra på allt här i världen kanske kunde hjälpa en stackars noob med detta jätte problem ! jag är som sagt ur usel på datorer !
jag visste inte vilkenkategori jag skulle lägga tråden men jag valde iaf mjuk vara ( fast det kanske vore mer passande att lägga den i hård vara ) Tack på för hand för all väl behövlig hjälp och om texten är lite konstig ibland så är space knappen på tangent bordet trasig :P
Mv h / Thomas "EgRy-WrZrD" Israelsson
favorit counter strike spelare ?
11 personer har röstat