1
.avi till w960i
Postat av zanex den 7 December 2007, 02:00
4 kommentarer · 124 träffar
köpte igår en w960i och tänkte slänga upp lite filmer på den, så jag drog ut och googlade. fick ner smartmovie, divxplayer, mmplayer bland annat, och det enda programmet som ville installeras på telefonen var smartmovie 3.4.1. resten insisterade telefonen på att dom var "utgångna", så att säga, kommer inte ihåg. och smartmovie funkar ju, men bara utan ljud. kör jag på en videofil med hyfsad ljudkvalle så hackar/laggar det vid uppspelning. så jag undrade om nån hade något tips till något annat prog för UIQ som lirar xvid osv. tack. [/B][/QUOTE]
Citera:
köpte igår en w960i och tänkte slänga upp lite filmer på den, så jag drog ut och googlade. fick ner smartmovie, divxplayer, mmplayer bland annat, och det enda programmet som ville installeras på telefonen var smartmovie 3.4.1.
resten insisterade telefonen på att dom var "utgångna", så att säga, kommer inte ihåg.
och smartmovie funkar ju, men bara utan ljud. kör jag på en videofil med hyfsad ljudkvalle så hackar/laggar det vid uppspelning.
så jag undrade om nån hade något tips till något annat prog för UIQ som lirar xvid osv.
tack.
Citera:
köpte igår en w960i och tänkte slänga upp lite filmer på den, så jag drog ut och googlade. fick ner smartmovie, divxplayer, mmplayer bland annat, och det enda programmet som ville installeras på telefonen var smartmovie 3.4.1.
resten insisterade telefonen på att dom var "utgångna", så att säga, kommer inte ihåg.
och smartmovie funkar ju, men bara utan ljud. kör jag på en videofil med hyfsad ljudkvalle så hackar/laggar det vid uppspelning.
så jag undrade om nån hade något tips till något annat prog för UIQ som lirar xvid osv.
tack.