Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn dog efter installation av prog.

Postat av ködehöö^ den 5 December 2007, 22:51
3 kommentarer · 103 träffar
Tjenare alla.

Det är såhär att jag kollade in FrozenSnake's tråd igår. ( http://www.fragbite.se/?thread ID=483108 )
Tänkte att det skulle vara bra att pröva eftersom jag har en fil som inte går att ta bort.
Visst, jag fick hem det, installerade det och sen stod att jag var tvungen till att starta om för att kunna få det att fungera.
Men jag kollade på film, så jag struntade i det tänkte göra det dagen efter(idag)

Men nu idag när jag skulle starta datorn, två blåskärmar på två omstartningar...
Jag undrade vad som var fel, Först kollade jag så alla sladdar satt i ordentligt, brukar vara knas då om dom inte sitter som dom ska.
Men allt satt som berget, förstog inte vad som var fel.
Tills då att jag kom på att det programmet jag installerade kanske hade något med det.
Felvarning när man startar datorn stog något om "I/Lsass.dll kunde inte hittas, försök starta i Felsäkert läge och återgärda detta problem".
Men samma sak kommer upp i felsäkert läge också.

Och inte nog med att jag inte kan starta datorn i felsäkert läge, så har jag inte en fungerande CD/DVD spelare, så Formatering är kanske inte så lätt då om ni förstår :(

Min pappa är ganska datorkunnig, ska jag vänta två veckor tills han kommer hem från jobbet(Jobbar i Norge) eller ska jag helt enkelt lämna in den hos någon datorexpert? (Kanske dumt nu med urkass ekonomi)

Alla svar uppskattas. Inte svar som "FORMATERA" dock eftersom det är omöjligt atm.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..