HEJ när jag ska ställa in min mick i cs så hörs ett J*vla oljud svårt att beskriva :P vet inte vad det är.. Micken funkar hur bra som hälst i ventrilo mm så där e inget fel på micken vet någon vad detta kan vara för fel ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Med tanke på att det är DDR2 (troligtvis ett moderkort som inte stöder en uppgradering av någon komponent utan att bytas bort mot ett annat) och Q6600 är väl en helt OK processor, men gör inte så att datorn ökar speciellt mycket i värde.
Edit: säger 2000 la inte mycket fokus på grafikkortet. #4 Missade grafikkortet. Men resterande beror på vad polaren tänkt göra på datorn, om han som mig är intresserad av 3D animering och videoredigering är de där RAM minnena det första han vill uppdatera, och då kommer han behöva ett nytt moderkort för att få ett par bra minnen.
#3 Skojar du? De skulle jag ta för bara grafikkortet.1500kr sålde jag min gamla P4-burk för med 160gb hårddisk och ett ati 9600 så minst 4000 ska han ha tycker jag. Sen att det är DDR2 spelar ju ingen roll då det knappt har något med prestandan att göra. Inget behöver uppgraderas förutom kanske grafikkortet när det börjar svettas i spel. Bara och klocka processorn.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Med tanke på att det är DDR2 (troligtvis ett moderkort som inte stöder en uppgradering av någon komponent utan att bytas bort mot ett annat) och Q6600 är väl en helt OK processor, men gör inte så att datorn ökar speciellt mycket i värde.
Edit: säger 2000 la inte mycket fokus på grafikkortet. #4 Missade grafikkortet. Men resterande beror på vad polaren tänkt göra på datorn, om han som mig är intresserad av 3D animering och videoredigering är de där RAM minnena det första han vill uppdatera, och då kommer han behöva ett nytt moderkort för att få ett par bra minnen.
http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323200
* Grafikkortet kostade fortfarande rätt mycket enligt Prisjakt, runt 3000:-
http://www.prisjakt.nu/produkt .php?p=293207