Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med

Postat av RipteX den 20 November 2007, 15:13
7 kommentarer · 131 träffar
Hej FB,

Nu är det så att min mamma tyckte att jag spelade för mycket, så hon sa åt min bror att göra någonting åt detta. Så när jag var i skolan en dag, formaterade han om min dator, satte lösenord på administratörskontot, satte mig som begränsat konto, och installerade ett program vars namn är "Game Monitor". Game monitor fixar så att man bara kan ha igång ett spel/program i önskad tid, vilket han då satte på 0 min. Just nu har jag bara WoW installerat och eftersom jag bara har begränsat konto så kan jag inte installera några nya spel. Och eftersom game monitor startas från start av dator, kan man inte stänga av programmet och inte ta bort hela skiten eftersom programmet används. Så nu är min fråga, vet någon hur man kan göra för att bli av med skit-programmet?

Seriösa svar, tack!

Peace.

EDIT:

Appropå formatering, vart kan man skaffa SP2 som verkligen fungerar? =)

EDIT2:

okej, nu har jag bestämt mig för att formatera om min dator, men problemet är att jag måste ha en backup, och eftersom jag har 2 diskar borde det vara piece of cake. Men nu är då problemet, mina diskar är exakt lika stora och den ena heter SAMSUNG nått och den andra WDC nått. Jag vill ju endast formatera om C: hårdisken, så hur ser man vilken som är vilken?

Svar plx. :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..