Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sasser problem

Postat av lightiq den 16 November 2007, 22:37
0 kommentarer · 206 träffar
Jag vet om att det finns andra trådar om det här problemet men jag kan inte hitta nån lösning i det folk har skrivigt, endast temp-lösningar. Hur som helst, har troligtvis fått sasser för det kmr upp en ruta ibland att windows kmr startas om. Kollade då på fb för hjälp och laddade hem "f-sasser" som någon hade länkat som tydligen skulle fixa skiten. Men det kmr ändå upp efter en stund när jag startat datorn på nytt och så skriver jag "shutdown -a" i cmd konsolen. Så till nästa ggn jag startar datorn så kmr det inte upp nån mer ggn. Jag kan leva med det men mitt problem är att jag kan inte lyssna på musik för winamp funkar inte (det hände efter jag fick viruset). Plus massa andra småsaker som inte fungerar och så är det säkert saker som jag inte upptäckt än som inte fungerar heller. Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få.

ps. vill helst inte formatera datorn.
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar