1
msn problem
Postat av mzy den 26 Oktober 2007, 21:27
4 kommentarer · 191 träffar
Hej!
jag har ett störande problem...
efter att ja formaterade så har min dator blivit helt rubbad...
när jag instalerar msn "live" så börjar min dator lagga i cs och i windows (förmodligen andra spel med) så då tog ja givetvis bort msn live o kör på de det äldsta msn då funkar det utan problem.. men jag kan inte se visnigsbilderna, cam, skicka låtar etc..
så då blev ja lite pisst.. så ja formaterade igen, och nu har ja samma problem med msn live, och jag har kan inte "mitt i mellan versionen"av msn te.x 7.0 då står det "du har inte senaste versionen bla bla bla" så ja måste ha äldsta versionen..
så ngn som har samma problem, eller vet hur man löser detta?
skulle iaf vara grymt schysst. Tack på förhand.
jag har ett störande problem...
efter att ja formaterade så har min dator blivit helt rubbad...
när jag instalerar msn "live" så börjar min dator lagga i cs och i windows (förmodligen andra spel med) så då tog ja givetvis bort msn live o kör på de det äldsta msn då funkar det utan problem.. men jag kan inte se visnigsbilderna, cam, skicka låtar etc..
så då blev ja lite pisst.. så ja formaterade igen, och nu har ja samma problem med msn live, och jag har kan inte "mitt i mellan versionen"av msn te.x 7.0 då står det "du har inte senaste versionen bla bla bla" så ja måste ha äldsta versionen..
så ngn som har samma problem, eller vet hur man löser detta?
skulle iaf vara grymt schysst. Tack på förhand.