Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

-Rippa en ljud-/filmfil från sida

Postat av H.E.R.E.T.I.C. den 24 Oktober 2007, 08:31
7 kommentarer · 132 träffar
Tjenare.

Jag undrar om ni vet något bra program som man kan använda till att spara en film eller ett ljud från en hemsida.

http://www.sedinbolig.dk/homec o/alanya.asp

Den där låten vill jag ha, och kan inte hitta den någonstans förutom på den där hemsidan. Kan jag rippa hem den på något sätt? Det lär ju inte gå att ta själva ljudet, men att spara filmen då? Så kan man ju separera ljudet från filmen efteråt kanske.

Vet att det finns den där sidan, Vixy eller vad den heter som kan rippa YouTube-material, kanske något liknande? Eller en webpage-dumpare? I don't know, är inte så insatt.

Lite flummig förklaring kanske, men om någon har någon aning alls, skriv det bara, vore väldigt tacksam.

(Ni behöver inte säga att låten är dålig, den har mer ett personligt värde då vi var ett gäng som var i Alanya i somras så den bjuder på en del minnen!)

// HeretiC-
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..