Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med om-installering av windows.

Postat av knike den 14 Oktober 2007, 21:23
2 kommentarer · 88 träffar
Tjena, jag har just nu 2 problem. Framförallt så håller jag på att omformatera 2 av mina datorer, en laptop och min stationära. Jag har precis omformaterat lap-topen villket fungerade utmärkt... Men nu till stationära, jag har delat upp hårdisken jag har i 2 partioner 1 c: på 12 gb för operativsystem och lite annat sen resten "ungefär 180gb" på D, iaf... Problemet är att jag har omformaterat och sen när jag kmr till kopiering av filer säger datorn, denna fil "blablabla" kan inte kopieras och jag får olika alternativ, Antingen fortsätta utan den filen lr försöka igen... Försöker igen men det fungerar inte, hoppar jag över filen kommer direkt efter en ny fil som inte fungerar osv, detta håller på i evigheter och det är definitivt inte fel på min windows cd utan det är datorn som kronglar, har startat om 3-4 gånger och andvänt mig av olika installations alternativ "snabb" och vanlig osv...

JAG MÅSTE FIXXA DETTA NU KAN NÅGON SNÄLLA HJÄLPA MIG! PANIIIIIIK!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..