Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datan startar om o installerar ej prog.?

Postat av rawzp den 25 September 2007, 22:01
12 kommentarer · 20 träffar
Jag byggde min dator för över ett år sedan, och sedan dess har jag formaterat om den flera gånger med åtminstonde två olika windowsskivor. Två problem har återkommit varje gång jag har formaterat.

1. Ibland när jag sitter vid datorn och även annars också när den är på, så blir hela skärmen blå och det står massa text om maskinvaran inte är installerad rätt osv. Ni som har sett detta förstår säkert vad jag menar. Texten är enbart uppe någon sekund och sedan startas datorn om :S Detta är som ni säkert förstår oerhört frustrerande och det har återkommit trots flera formateringar. Det känns som att det sker när jag har flera program igång samtidigt men det händer även när datorn bara står på och laddar ner någonting ibland. Nån som har nån anning hur man löser detta är jag oerhört tacksam för svar?

2. Mitt andra problem är att många installationsfiler inte går att installera på min dator. När jag har laddat ner en fil för att installera t ex drivrutiner så dubbelklickar jag på den men det kommer upp en ruta där det står t ex: "The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity, and try again." Detta problem återkommer också trots omformatering. Hur kan detta lösas?

Behöver verkligen hjälp, har haft problemet väldigt länge utan att verkligen göra något åt det men nu känner jag verkligen att det är dags och har provat det mesta jag kommer på.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..