Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudkort slutade fungera.

Postat av Jarmolicious den 4 September 2007, 18:41
8 kommentarer · 161 träffar
Hej!

Sondblaster Live 5.1.

Jag har haft väldigt mycket sprak i min mikrofon. Och det är inte dåligt sprak utan mina m8's på ventrilo får slänga av sig sitt headset. Det fungerar ett tag men sen sprakar det igen typ när jag tabbar och när jag spelar ett spel. Nu senaste tiden och upptäckt att jag kanske inte installerat drivarna till mitt Soundblaster Live 5.1. Nu när jag fick för mig att installera drivarna, så äre ju klart att då fungerar ju inte ljudet efter jag installerat startat om datan. Vad kan vara fel?! Är det någon inställning någonstans? Eller ska jag ta bort allting och installera på nytt? Hur tar man enklast bort drivare till sitt ljudkort?

UPPDATERING: För er som inte har förstått så har jag ju nu fått igång ljudet. Men micken sprakar fortfarande. Funderar på om det är vent inställningar av nåt slag?

http://www.geting.se/viewimage .php?image=60501-venten.JPG

????????????

Mvh Simon
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..