Ja godkväll. Jag sitter här och börjar bli jävligt frustrerad då jag inte hittar vad jag letar efter - speciellt eftersom jag vet att det funnits, kanske finns kvar, på FB.
Jag vill veta hur man gör för att surfa till en ip-adress. T ex om jag vill in på aftonbladet utan att skriva adressen utan ange aftonbladets ip-adress. Någon som vet hur man gör utan att man ska behöva ladda ner något?
Självklart gäller det porr. Dock inte för min räkning då jag sitter på egen dator, utan för min polare som bor på internat och inte kan komma förbi routern. Jag tog på mig att hjälpa honom eftersom jag vet att jag sett svaret här, vet bara inte hur jag ska söka.
Så snälla FB, kan ni?
Fas har inte en aning om hur wow är nu förtiden :S
Ni som skriver att han ska börja med något annat spel är ju inte jätte hjälpsamma. stfu >_<
Kan säga att horde på ragnarovs vinner i BG hela tiden utan problem,. ett under om man vinner. Sen kan folk itne sitta o avgöra vad du vill lira för klass. healer? dps? tank? ja precis.. det är lika svårt att veta vilken klass just du skall välja som du skall gilla som att gissa ut mitt andra namn.
#14 ja, wow är ett starkt beroende framkallande spel. Men kan säga att man behöver inte förlora livet. Jag spelade wow och var social =P slutat nu dock efter datorcrash >.>