1
A Speeder, Hjälp
Postat av Koettbulle den 26 Augusti 2007, 17:02
1 kommentarer · 131 träffar
Innan jag börjar skriva om ämnet så vill jag tillägga att jag INTE kommer använda A Speeder på en public server. Råder er att inte använda det på en public server heller. Perm bannad ganska snabbt på dom flesta onlinespel. Så snälla, lås inte tråden.
Började med att en polare tipsade mig om ett roligt program man kan använda för att bli skitsnabb på WoW. Programmet hette "A Speeder". Jag laddade ned programmet och installerade. När jag skulle testa det så stog det: "Current speed: 1.0000X vilket är den normala farten. Jag höjde den lite och startade min egna WoW server. Men jag ingenting var snabbare så jag höjde ännu mer. Ingen förändring.
Vänder mig nu till er Fragbiters.
1. Kör med Windows Vista, kan det har nåt med saken att göra?
2. Det är i kryssat i "Change System Speed", ska det ändras?
# Observera att det inte funkar för min polare heller.
# NEJ, jag kommer inte berätta hur man hostar en egen WoW server.
# Onödiga komentarer till nåt annat forum, tack.
Började med att en polare tipsade mig om ett roligt program man kan använda för att bli skitsnabb på WoW. Programmet hette "A Speeder". Jag laddade ned programmet och installerade. När jag skulle testa det så stog det: "Current speed: 1.0000X vilket är den normala farten. Jag höjde den lite och startade min egna WoW server. Men jag ingenting var snabbare så jag höjde ännu mer. Ingen förändring.
Vänder mig nu till er Fragbiters.
1. Kör med Windows Vista, kan det har nåt med saken att göra?
2. Det är i kryssat i "Change System Speed", ska det ändras?
# Observera att det inte funkar för min polare heller.
# NEJ, jag kommer inte berätta hur man hostar en egen WoW server.
# Onödiga komentarer till nåt annat forum, tack.