Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem vid installationer

Postat av Salonen #3 den 21 Augusti 2007, 15:01
0 kommentarer · 142 träffar
Hej!

På min nyformaterade dator så uppstår det diverse problem vid installationer av program såsom; FireFox, AVG & winRAR. Felmeddelanden såsom; "File is corrupt" och liknande ploppar upp. Samt efter någon timmas användning av "uTorrent" så kom ett felmeddelande som innehöll något med att min nVIDIA firewall spökade och att programet kan "ta upp all ram and FREEZE som de snyggt skrevs på engelska. Efter just detta började de s.k. bluescreens. Har provat att ta bort firewallen och då slutade vissa meddelanden att komma upp från ingenstans så det är en framgång.

Men finns det någon som vet vad som pågick och hur jag ska förhindra det i framtiden? Och främst vad jag ska göra nu?

Om det är något till hjälp så stoppade jag in ett nytt minne i datorn innan jag formaterade. Skillnaden var storleken och bytte från (200Mhz) till (400Mhz)

MVH: Markus
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..