Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljud och ventrilo problem mm.

Postat av wOWARNN den 9 Juli 2007, 14:52
0 kommentarer · 17 träffar
Hej, läste just en tråd om en kille som hade problem med sitt Ventrilo, Det har jag med. Samma fel men fick inge svar i den tråden. Tror iaf att det är samma fel. Det är så att jag skulle in på snacka en ventrilo server, så när jag kom in så skulle jag prata med en kompis men så fort han tryckte på "hotkey" så blev det "Svarar inte" så att ventrilo började lagga och det stängs ner. Har provat att avinstallerat och intstallerat ett nytt, och det är samma sak. Och ett annant problem också, skulle spela cs nyss och då funkar inte det ljudet heller. har alla inställningar för ljud på. Men det funkar inte i cs. Men jag kan lyssna på musik utan problem. Ge mej tips om hur man ska göra. Säg inte bara "Uppdatera ljudprogram" eller nåt. För jag har inte en aning om hur man gör det, kom järna med en förklaring också :)

Tack..
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..