Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Huge problem

Postat av NILLe___ den 17 Juni 2007, 22:36
5 kommentarer · 77 träffar
Tjena boys.
När jag satt och surfade på nätet tidigare idag så tankade jag en installations fil som jag trodde var "active X" eller vad det nu var. Så när jag installerade det så visade det sig att jag inte skulle ha gjort det.
Iallafall så var det ett virus, så jag tog bort alla filer som hade med saken jag ladda ner med att göra. Men så kunnde jag helt plötsligt inte logga in på msn. "Msn Live Messenger". Inte ens Windows messenger funkar att logga in på.
Då scanade jag hela datorn efter virus med "Norton" och "Pest patrol", tog bort alla spyware, adware etc. Så jag ska vara clean från virus.
Plus att jag installerade om live msn. Men det funkar inte endå. jag har till och med dubbel kollat med virussökning.
Så jag felsöker msn och "checklistan" på felsökningen stannar på huvudingångar.
Så jag förlitade mig på Fragbites forum och skumma igenom lite trådar men fann inget vettigt svar.
Så tänkte kolla lite med er fall ni vet vad som kan vara problemet!?
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..