Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp ang. felmeddelande.

Postat av LakIdjut den 8 Juni 2007, 10:51
2 kommentarer · 25 träffar
Tjenare, jag skrev en tråd om detta häromdagen fast nu kommer jag med mycket mer specifik information, hoppas jag får bra hjälp :-)

Det är såhär att min dator är hur förbannat seg som helst när man har kommit in i Windows och väntar på att alla program i Autostart ska ladda klart. CPU n går på 100 % ständigt och blir hur varm som helst, vet inte exakt hur varm.

Jag har diskfragmenterat datorn, jag har sökt efter virus och kollat på alla processor som är igång i datorn, men jag hittar inget fel.

Någon gång har jag fått fram en bluescreen och felmeddelandet: ”IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL” Jag har sökt på det där på google, fast precis alla säger olika om vad meddelandet betyder. Vet du vad det betyder?

Min dator är snart 1 år gammal och har ganska hög och bra prestanda. På datorn har jag Windows XP Professional.

Någon som vet vad som kan vara fel med min dator? Kan det vara mjukvaran eller hårdvaran? Vad kan man göra? Vill helst inte formatera om det går att fixa på annat sätt. Tacksam för seriösa svar. Om du är oseriös kan du trycka dig här ifrån.
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..