Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Akut hjälp !

Postat av affinho den 17 Maj 2007, 11:05
5 kommentarer · 113 träffar
igårkväll startade jag min dator. Jag använder Ad-watch. Det kom upp cirka 50 olika rutor med "accept or block" ja blockade alltihop eftersom liknande saker har hänt och då fick jag virus :P
Nu efter att ha blockat alla rutor så kan man inte öppna några program :S Om man klickar på en .exe fil så blir den genomskinlig som när man "klipper ut". Om man högerklickar på en .exe fil så finns inte alternativet "öppna". Det går inte att göra systemåterställning eftersom det är ett program :S Jag har startat i feläkert läge. (ingen skillnad). När man startar i felsäkert läge, så står det i början nåt i stil med "Vill du göra en sysmetåterställning eller vill du starta i felsäkert läge". efter att ha tryckt på systemåterställningen så står det "En systemåterställning kunde inte skydda din dator".

Finns det nåt att göra utan att behöva formatera ?

Min hårddisk är uppdelad i 2 partitioner. Om jag behöver formatera. Räcker det att formatera c-driven ? Skulle vilja spara all musik, bilder, videos osv som ligger på D.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..