Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med att byta skärmnamn i MSN sökes

Postat av Psomo den 12 Maj 2007, 13:01
5 kommentarer · 475 träffar
Tjenare tjenare FragBite!

Såhär ligger det till, att jag har nyss gjort mig ett nytt Live ID eller .net passport eller vafan det kallas. Ett sådant man har så att man kan logga in på MSN iallafall.
Anledningen var att min gamla adress var från sexan och fett töntig, typ "Supersnuttisen25_girl".

Så nu fixade jag en som inte var hotmail, och reggade den så att jag kan chatta med fjortisar utan att skämmas.

Hursomhelst så kommer vi nu till grejen, jag kan inte ändra mitt skärmnamn/visningsnamn från "dinmamma@sprutbajs.com" till "Petter-Nicklas".
Visst, jag vet hur man gör men det går inte att trycka i den lilla rutan som man brukar trycka i för att ändra. Jag kollade på MSN-sidans hjälptjofräs men där stod det inget om det.

Är det så att man bara kan ha ett normalt namn om man har en hotmail, eller måste jag vänta längre än 20 min typ som 3 dagarsgränsen på vissa forum?

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..