1
Krånglade Internet
Postat av nOOKZORI den 7 Maj 2007, 20:02
6 kommentarer · 125 träffar
Mitt trådlösa internet har varit konstigt nu i ett bra tag. Det laggar ur så fort jag startar WoW, Cs eller liknande, det funkar dock relativt felfritt när jag bara surfar då äre bara lagg 2k7. När jag spelar t.ex wow så är det fryslagg så in i, är borta i 30 sek sen spela 5 sek borta 30 sek osv.
Ena minuten är det på och andra off, sen därtill så laggar jag sönder på vent och allt annat som har med internet att göra ( bara min dator av datorerna i huset).
Har formaterat för att försöka få bort virus om jag nu skulle haft det, det är bara min dator som det krånglar på i huset.
Någon som har någon idè om vad det kan vara ?
P.s Jag har d-link, och tror ej det är fel på modemt, då det är bara min dator som krånglar, gissar på felinställning eller just min dator som är fukkad
Ena minuten är det på och andra off, sen därtill så laggar jag sönder på vent och allt annat som har med internet att göra ( bara min dator av datorerna i huset).
Har formaterat för att försöka få bort virus om jag nu skulle haft det, det är bara min dator som det krånglar på i huset.
Någon som har någon idè om vad det kan vara ?
P.s Jag har d-link, och tror ej det är fel på modemt, då det är bara min dator som krånglar, gissar på felinställning eller just min dator som är fukkad