Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

USB-PATCHER windows xp

Postat av L0K den 7 Maj 2007, 12:22
16 kommentarer · 177 träffar
Tjenare alla glada!

För er som får följande fel i Windows XP - USBPORT.sys patcher:

"Searching for "3C 08 73 09 C6 86 0A 01"...

Sequence not found.

Searching for "3C 08 73 09 C6 86 02 01"...

Sequence not found.

ERROR: Could not find a valid sequence! If this file is already patched, please use the original file!"

så hänvisar jag till länken nedanför detta är ett program som tar lite längre tid än det andra patcher programmet.

http://www.truecarnage.com/dow nloads.php?cat_id=2&download_i d=121

Kort instruktion:

Du packar upp .zip filen till vilken map som helst på din hårddisk

Sedan går du in i /Driver mappen och startar setup filen,

Här kommer du sedan få upp en ruta där det står Devicename(namnet på din mus) i mitt fall Microsoft Intellimouse 3.0

du markerar den och går ner i det vänstra hörnet och klickar i "Filter on device" sen väljer du den hz du vill ha på din mus, eller eventuellt andra enheter. sen trycker du helt enkelt på "install service" det kommer ta några sekunder för datorn att regga allting, sen är det bara att trycka på "restart"

när du väl har startat om datorn, använder du dig av en mouserate checker och kollar vilken hz du har fått på musen. (FUNKAR ÄVEN TILL VISTA)

Jag upplevde det fel meddelandet jag fick i (Windows XP - USBPORT.sys patcher) och började fundera på om jag skulle formatera om datorn för att få den vanliga patchern att funka, men jag hitta som sagt denna och den funkar prima för mig.

OCH KOM IHÅG ATT DU ANVÄNDER PROGRAMMET PÅ EGEN RISK!!!1

Razer Diamondback mösen funkar bäst med 750hz har testat 1000hz men då kan man uppleva att han inte registrerar alla knapptrycken. När det gäller copperhead så har jag ingen koll alls.

Microsoft Intellimouse 3.0 black edition ska hellst köras i 500hz samma gäller äldre 3.0:or, samma gäller logitechs MX serie.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..