1
Hamachi
Postat av Siggen den 17 April 2007, 22:01
7 kommentarer · 33 träffar
Tjenare behöver lite hjälp hära, Vi är 3st som ska köra CoH över hamachi, men det är så att den som har creatat Hamachi servern creatar på CoH ser jag honom inte och inte den tredje heller, om jag creatar så ser Hamachi Creatarn men inte den tredje men om den tredje creatar så ser Hamachi Creatarn men inte jag, riktigt jävla frustrerande, en annan sak var att jag ominstallerade hamachi nyss och innan var det ungefär samma problem men då kunde jag helt plötsligt se Hamachi creatarn senast vi körde innan jag ominstallerade hamachi, så nu till frågan: vad gör jag/vi åt det för att det ska fungera?
EDIT:Den Tredje har en grön stjärna framför sitt namn och dubbelklickar man på namnet så får man upp en C/windows ruta där det står det nåt i still med, tar imot från 123.1415.1516 blalbalba om jag dubbarklickar på den tredje så står det begäran har tagit timeout, om jag klickar på creatarn så tar den imot, och vi har alla brandväggarna av WTF?
EDIT:Den Tredje har en grön stjärna framför sitt namn och dubbelklickar man på namnet så får man upp en C/windows ruta där det står det nåt i still med, tar imot från 123.1415.1516 blalbalba om jag dubbarklickar på den tredje så står det begäran har tagit timeout, om jag klickar på creatarn så tar den imot, och vi har alla brandväggarna av WTF?