Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp med Ljudinspelare

Postat av StjEEEEEERt den 18 Juni 2004, 02:28
2 kommentarer · 202 träffar
Tjo jag skulle behöva ett program som spelar in allt som hörs ur högtalarna/hörlurarna.. jag har letat på lite olika ställen och detta är lätt att hitta.. det finns en liten hake dock. Jag vill ha en ljudinspelare som inte påverkar andra program. Tex: jag tankade ett program som verkade bra, jag kunde välja att spela in "what u hear" detta "komandot"´är en funktion på mittljudkort/programvaran till ljudkortet och om jag valde detta så buggade mitt ventrilo sönder eftersom i samma spalt där jag använder "what u hear" i ljudinspelaren använder jag "microfone" i ventrilo, detta gjorde att ljudet i ventrilo vart helkonstigt...

Som sagt namnet på en ljudinspelare som inte påverkar andra program.

ett plus är om: det inte tar mycket ram, och det har hotkeys som kan anvädas även när programet inte är markerat, om man kan välja mellan olika ljudformat och kvalité

alla onödiga kommentarer undanbedes, kommentarer som handlar om tex gramatik, "sök i forumet", #1!!! och liknande. Kan du inte hjälpa mig så dra markören och klicka på en annan tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..