Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows installer

Postat av Rihou den 28 Mars 2007, 16:35
2 kommentarer · 391 träffar
Asså nu börjar jag bli galen, mitt windows installer är cp. Jag har sökt och sökt på google fast inget av det jag hittar hjälper. Om jag försöker installera spel som har .msi install filer så får jag ett fel medelande som säger "Tjänsten windows installer kunde inte användas. Detta kan ske om windows installer körs i felsäkert läge eller om windows installer inte installerats korrekt. Kontakta support personal om du behöver ytterligare hjälp" Jag har försökt och tanka en install till windows installer fast den säger att windows installer redan är installerat, och jag kollade på en support sida och dom hadde en fil man skulle installera, fast det var en .msi fil så man fick samma problem om man försökte installera den. Någon som vet hur jag ska fixa problemet?

*edit* jag hittade sidan http://www.pchemma.com/content /drpc.jsp?q=1329&s=0 och tankade filen dom sa att man skulle fixa, när jag försökte installera filen fick jag felmeddelandet "Den service pack-version som är installerad på datorn är nyare än den uppdatering som du försöker tillämpa. Du behöver inte installera den här uppdateringen." Förstår ni nu varför jag blir galen?
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..