Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formaterings problem :/

Postat av c0nscript den 18 Mars 2007, 22:57
7 kommentarer · 19 träffar
Hej, Idag bestämde jag mig för att formatera datorn, så jag trycker i xp skivan startar om datorn och då säger den "Tryck på en valfri tangent för att starta med skiva". Så jag gör det men då kommer jag bara till inloggnings grejen, så jag startar om igen o trycker inte på nån tangent men då kommer jag dit igen. Så jag loggar in och går in på "Den här datorn" och startar skivan där ifrån men där hittade jag inget om att formatera. Så jag högerklickar på Disk (C:) och "Formatera..."Fast det funkar inte heller då det står antingen : (Om jag väljer snabbformatering) "Formateringen kunde inte avslutas" eller om jag bockar av snabbformatering: "Det gick inte att formatera den här enheten. Avsluta alla diskverktyg eller program som använder enheten och kontrollera att inget fönster om enhetens innehåll visas."

Vad ska jag göra? har avslutat alla program utom mitt antivirus , men jag har ett spel som är mountat kan det vara det som är orsaken?

EDIT: Stavfel...
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..