Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med install

Postat av Noname1234 den 13 Mars 2007, 21:25
1 kommentarer · 26 träffar
Jag installerade nyss nya nexus-demon, och när jag installerade och startade så stog det att denna filen fattades "0TestTone.nxs"

Det ända jag hittade på google var en länk till deras forum där en kille bakom nexus skrev såhär:

"Simply extract the ZIP and make sure that all folder and subfolders are left intact. Keep the extracted folder, even after you installed it. The installer will NOT copy the content somewhere for you. Since it's already in the extracted folder, we saw no sense in copying it somewhere else again. Then you would have two identical copies of the same files on your HD for no good reason at all. When you start the demo, it asks for the "0TestTone.nxs" file which is located in

/ExtractedZipFolder/Nexus Content/Samples/ROM/"

Jag är inte bäst i engelska direkt, så jag undrar om någon kan förklara lite mer hur jag ska installera skiten?
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..