Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vpu problem

Postat av leedin den 8 Mars 2007, 18:19
4 kommentarer · 93 träffar
Hejsan jag installerade wow häromdagen och när jag hade spelet cirka 3-5 minuter får jag ett fryslagg på wow och allt svartnar, efter ett tag kommer bilden igen fast alldelles skimrig och där ser jag att ett vpu fönster skimrar igenom in till wow screenen.. jag trcyker con,alt,del och får musen på avsluta aktivitet.WoW dör precis när jag gör det och min upplösning på skrivbordet har ändrats från 1280*1024 typ till 800*600... jag googlade lite efter vpu problems och jag såg att det är ett problem med grafikkortet.. och det stog nåra grejer om att instalerra nya drivisar till graffet kan vara bra, jag gick in i mitt everest home edition och sen graff kortet där var en länk där det stog att där kan man ladda ner drivrutiner till kortet jag gick in där och laddade ner drivrutinerna + installerade dem. Efter att datorn har startats om kommer det upp en ruta precis när man loggat in där det står "Net Framework intialization Error to run this application, you first must install one of the following versions of the .Net Framwork: v2.0.5072. contact your application puplisher for instuctions about obtaining the appropriate version of the Net Framework" Vad ska jag göra?? jag behöver hjälp! ...mitt graffkort är ett RADEON X700 SE
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..