Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MSN! Hjälp!

Postat av JohanMelin den 20 Februari 2007, 19:41
4 kommentarer · 133 träffar
Tjaa! Igår hände nått mystiskt, Jag kom hem efter skolan, logga in på msn och allt var frid och fröjd =) Sen efter min träning när ja kom hem på kvällen och ska logga in på msn va händer?? Jo, Tar ca 0,5 sekunder efter man klickat på logg in knappen så kommer felmedalande: Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger, vilket förmodligen beror på problem med Internetanslutningen. Försök igen senare.

Om du vill att vi ska försöka felsöka problemet klickar du på kanppen Felsök.

Felkod: 80072745

Vad kan va fel? Jag har instalerat om msn, Ja KAN gå in på internet och logga in på t.ex ebuddy och webmsn, Jag har testat slå av windows brandvägg samma problem återstår, och inga andra instälningar har gjorts med verken vanliga brand vägg eller något annat, Jag har endå kollat så inget blockeras i brand väggen och det är fritt fram för msn, Jag har även testat logga in med Windoe Messenger (de äldsta) Och samma problem åter kommer, Värt att notera är att min syster fick/har PRECIS samma problem, Kanske också ska säga jag har telia bredband, om de skulle vara fel där.

Men nån som vet vad felet är? Snälla behöver hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..