Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn.

Postat av BrutalaMagnus den 15 Februari 2007, 19:22
15 kommentarer · 112 träffar
Hej. Nu är det så att jag inte för alltför länge sedan beställde en ny dator (sisådär 3-4 veckor sedan), men grejen är den att datorn hänger sig lite random.

Förra helgen hängde den sig direkt när jag startade den typ. Och fortsatte så ett tag tills det plötsligt slutade. Men dagen efter blev det exakt samma sak och jag kunde inte använda datorn på hela dagen.

Fungerat relativt bra nu under veckan tills idag. Datorn hängde sig som vanligt, och jag har nu blivit ganska van så jag rebootar, men hänger sig direkt efter. Jag startar om igen och igen. Samma sak händer.
Nu hänger den sig precis innan windows startat. Vid WXP flaggan och det.

Kan också tilläggas att ibland får jag blåskärm istället för att den bara fryser. Har ej hunnit läsa vad det stod där dock.

Så nu undrar jag, kan det vara skivan det är fel på eller är det någonting annat? Eller är det någon som har haft något liknande och har en lösning på problemet?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..