Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tror jag gjort bort mig lite

Postat av KexarN den 24 Januari 2007, 22:06
17 kommentarer · 130 träffar
Jag har ett crackat WXP med SP1 och jag installerar SP2 som jag hittar från en random till hemsida.
Jag börjar få problem med datorn av någon anledning och bb beter sig underligt och datorn sitter tydligen bakom någon firewall som inte äns finns. Samt så är det annat krux utan anledning imo.

Aja, jag tänkte att det troligen vad SP2 som var felet så ja vafan, försöker avinstallera skiten men voilá - programet kan inte hittas när avinstallationen skall avslutas. "Jaha tänker jag och sätter in XP skivan i läsaren". Jag startar alltså om datorn för att titta om jag kan fixa partionssaken så jag slipper formatera bort allt innehåll men jaaa, skivan fungerar inte riktigt utan sägs vara en äldre modell av den som är installerad på datorn - alltså XP kombinerat med SP2 som jag alltså hittade på någon random sida. (särskriver för det blandas engelska och svenska så stfu)
Tiden går och går och allt blir ju självklart mycket klarare efter lite te och macka samt en som vill camsexa med mig. JAG HAR ÄGT UPP MIG SJÄLV.

Nu undrar jag. Måste jag fixa en XP skiva som är av samma "ålder" som den som alltså är installerad? Eller kan jag fixa dett på något sätt?

PS, funderar även på att skriva en bok om hur man äger sig själv. DSx2

Tack för den hjälp jag kan få men typ inte vad den starkaste pokemonen är utan jag vill ha hjälp med själa WXP.

HEHE, sweet.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..