1
Systemåterställning
Postat av SilasSilas den 26 December 2006, 00:30
6 kommentarer · 96 träffar
tjabba, nu är det så att min dator har ett 7950GT kort, men av installerade Nvidia display drivers efter som jag skulle tanka nya drivisar.
När jag gjort det startas datorn om, men nu när jag ska tanka drivisarna tar det JÄTTE lång tid, så undrar om man kan göra en systemåterställing, och sånna fall, vart? hittar inte ett shit.
Juste, när jag klickar på desktop>properties>setti ngs så står det bara; (Defult Monitor) on men före omstarten var det mitt grafikkorts namn som stog.
btw, skärmen är fuckad, ser jätte konstigt ut när man scrollar och tar ca 1/2 sec innan man ser nästa bild.
:) tack på förhand
Edit; kan någon länka till de nyaste drivrutinerna till GeForce 7950GT
När jag gjort det startas datorn om, men nu när jag ska tanka drivisarna tar det JÄTTE lång tid, så undrar om man kan göra en systemåterställing, och sånna fall, vart? hittar inte ett shit.
Juste, när jag klickar på desktop>properties>setti ngs så står det bara; (Defult Monitor) on men före omstarten var det mitt grafikkorts namn som stog.
btw, skärmen är fuckad, ser jätte konstigt ut när man scrollar och tar ca 1/2 sec innan man ser nästa bild.
:) tack på förhand
Edit; kan någon länka till de nyaste drivrutinerna till GeForce 7950GT
har detta hänt dig?
4 personer har röstat