Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formatering gick åt helvete

Postat av goerba den 18 December 2006, 22:01
8 kommentarer · 19 träffar
Tjena älskade fragbitefolks!

Jag formaterade min dator för ett fåtal dagar sedan och tyckte att allt gick ok tills jag äntligen startade wow och satte på min vackra musik (foobar2000 som spelare, om det skulle spela roll) och märkte att ljudet laggar och datorn inte ger någon prestanda till de programmen som är i bakgrunden och som jag inte har uppe just nu.

Jag har för mig att det finns en inställning där man kan välja att ge mkt prestanda till program som körs i bakgrunden etc. men jag minns inte var:S

Om ni kan lösningen till mitt problem så är jag oändligt tacksam, det är sjukt irriterande när man sitter och spelar wow och lyssnar på musik och lägger upp FF för att kolla något och ljudet laggar som fan och musen hackar sig fram!

Tack på förhand

/nicke

EDIT: Jag har förstorat min växlingsfil en hel del men vet inte om det kan vara det som är problemet..

Det händer ibland vid det mest obetydliga tillfällen, som när någon loggar in på msn eller när jag skriver "fort" på msn/FF/WoW

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..