Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljudproblem

Postat av chopztix den 30 November 2006, 20:12
3 kommentarer · 174 träffar
Hej! Har som ni kanske förstår lite ljudproblem. Jo, det är så när jag sätter igång CS så kan jag inte längre höra skillnad på höger och vänster. Har jag bara CS igång och är i Windows är det samma sak, men om jag stänger ner det så blir det bra igen..

Det är ungefär som om allt ljud kommer "centralt" ifrån lurarna och om jag t.ex ändrar balance mellan höger och vänster i winamp – när cs är igång – så hör jag ändå ljudet från båda lurarna..

Det är inte fel på mina lurar då jag har testat med mina högtalare och det är exakt samma problem.. Jag har testat nya drivrutiner, gamla drivrutiner och andra ljud-codecs. Har pillat med ljudkortsinställningarna, vanliga ljudinställningar..

Jag har även testat en systemåterställning eftersom detta är ett nytt problem och det har funkat felfritt innan..

Som sagt så funkar ljudet alltså helt prima när cs INTE är igång..

Angående min setup så har jag ett Realtek AC'97 integrerat ljudkort.

Hör gärna av er om ni har haft samma problem och hur ni då löste det eller om ni vet någonting som jag inte har testat!

MvH // Astro
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar