Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lifebook S series bootar inte

Postat av WrAp den 18 November 2006, 13:16
0 kommentarer · 44 träffar
Hejsan, har en fujitsu siemens lifebook S series som började låsa sig häromdagen och nu när jag skulle starta datorn så kommer ett felmeddelande upp om att windows inte kunde startas och så kan jag välja mellan att starta den i felsäkert läge, senast fungerande inställningar och starta windows normalt och inte nån av dessa alternativ fungerar för efter man har valt en av menyerna så kommer en bluescreen upp med texten "Påbörjar dumpning av fysiskt minne" sen ytterligare nån text som man inte hinner läsa för att den sedan startar om och man hamnar i samma meny igen med alternativen.

Finns det nått recovery program som innebär att man inte måste rensa disken då jag måste ha tag i viktiga dokument. Fick fujitsu siemens recovery skiva till datorn men då måste jag tydligen rensa disken.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

MVH Danne
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..