Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet Explorer problem.

Postat av roxen den 7 Maj 2004, 13:49
4 kommentarer · 173 träffar
Hej hej. Jag har fått ett rejält problem med min dator, eller främst med Internet Explorer. Så fort alla bilder har laddats klart på sidan så stängs den ner, helt automatiskt. Däremot, med sidor som det inte finns några bilder på så har den inga problem med dem. Så till min fråga;

Har du någon lösning eller åtminstone en idé på hur detta kan åtgärdas?

Mina lösningar, som icke fungerade var att avsluta alla processer som jag inte kände till, försökt att installera en uppdatering till IE, uppdateringar till XP, och den sista i mängden var att Återställa datorn till innan detta inträffade - Inget har hjälpt.

Jag gillar inte precis att surfa runt på Opera, så jag vill gärna få fart i Explorer : )

Med denna tråd vänder jag mig endast till dig som verkligen kan datorer och som har en vettig lösning. Fungerar inget annat så återstår väl bara att börja formatera.

/RoxeN
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..