Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingen bind i vent?

Postat av xlm- den 27 September 2006, 18:26
7 kommentarer · 30 träffar
Tjenare, sitter här och försöker få till så att vent ska funka lika bra som TS, med det menar jag att i TS har jag ingen bind knapp, vill inte ihäller ha det i vent, men så fort jag förslker få till det så funkar antingen micen hela tiden eller så funkar den inte alls, fattar inte varför det inte skulle funka? Orkar inte ha någon bindknapp då jag tycker det är jobbigt när jag lirar CS. Mycket skönare utan bindknapp :) Kan förklara hur jag ska få det till att funka så blir jag glad.

Andra utvägen är, kan jag ändra i nån fil så jag kan ha en annan bind knapp än vad som går att aktivera i Vent, vill nämligen ha mouse 4 eller 5, då hade det också gått bra, men villken fil ska man ändra i isf? Den ända filen jag hittar ligger i "C:\\\\Documen ts and Settings\\\\Us er\\\\Applicat ion Data\\\\Ventri lo\\\\ventrilo 2.ini" men där hittar jag inte villken som är Bindknappen ;/

Tack för mig.
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..