1
Ventrilo 2.1.4
Postat av AntraX^ den 3 Maj 2004, 19:26
14 kommentarer · 115 träffar
Hej alla vänliga själar här på Fb, hoppas att ni kan hjälpa mig med mitt lilla problem det inte inte behöver svara är tex sök på google, sök i forumet för det har jag gjort och installera om, har för ett par dagar sen märkt att jag börjar flyga ur ventrilo rätt så ofta när jag ska spela cs lr något annat tex när vi drar igenom nya taccs.
det är väldigt störande jag hinner kasnke vara inne i ventrilo i 2 minuter sen flyger jag ur sen efter ett tag så kommer jag in på vent servern igen, vi använder ventrilo 2.1.4 och den nyaste är 2.2.0, har provat det nya oxå men det är likadant,
har ni någon anning om vad det kan vara
ps har inte gjort något med setupen i ventrilo mer än att byta min push to talk key till mouse3 och höjt min inbound o outband lite. plz help
det är väldigt störande jag hinner kasnke vara inne i ventrilo i 2 minuter sen flyger jag ur sen efter ett tag så kommer jag in på vent servern igen, vi använder ventrilo 2.1.4 och den nyaste är 2.2.0, har provat det nya oxå men det är likadant,
har ni någon anning om vad det kan vara
ps har inte gjort något med setupen i ventrilo mer än att byta min push to talk key till mouse3 och höjt min inbound o outband lite. plz help