Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Höja ljudet i .avi-fil

Postat av lossah den 23 Augusti 2006, 20:48
4 kommentarer · 39 träffar
Hej!

Nu är det så att jag har en musikvideo av filformatet .avi, filen är för övrigt Ensiferum's nya "DVD", vilket säkert är otroligt ointressant för de flesta. Nu till problemet.

Jag vill höja ljudet i filen, det är på tok för lågt för att vara godkänt enligt mig.

Program som jag testat är följande:
Vegas 4.0 samt Vegas 6.0 - Problem: Själva klippen som man lägger in i Vegas blir endast svarta, varken ljud spelas upp eller bild visas

Sound Forge 8.0 - Problem: "An error occurred while opening one or more files. This file is an unsupported format."

Audacity - Problem: Är också osäker om detta är ett program som just har den funktionen jag söker, är osäker på om programmet bara är till för inspelade filer. Problemet är att när jag lägger in musikvideon så låter det som om låten är spolad till en hastighet av 500km/h, om inte snabbare.

Nero Wave Editor - Problem: "An error occurred while reading from the file D:\\\\\ 2;\\..."

Hjälp skulle uppskattas enormt mycket!

Tack på förhand!
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..