1
Datorbugg "ett oväntat fel uppstod"
Postat av rybb4 den 27 April 2004, 19:13
6 kommentarer · 917 träffar
Jag formaterade om min dator för ca 40 minuter sedan. Jag installerar lite drivrutiner och liknande till graffekort, ljud, nätverk osv. När jag kommer ut på internet får jag givetvis blaster, och jag laddar ner fixarna för det. Dock fungerar inte fixarna att köra, så jag tänker att jag kan la ha blaster då, orka bry just nu. Så jag går in i nätverksanslutningar för att iaf sätta på windows firewall. När jag sedan högerklickar på min anslutning till lokalt nätverk så står det "ett oväntat fel uppstod" och inget mer händer. jag undar då vad detta kan vara för något, eftersom jag hade liknande innan jag formaterade om datorn, men då hade jag virus.
precis innan jag fick blaster kunde jag högerklicka, kan det ha med saken att göra att jag fick blaster?
man ska ju inte direkt behöva formatera om för att man får blaster, då det brukar vara enkelt att fixa, har gjort det 1000 gånger på mängder av datorer, men jag har aldrig varit med om något liknande :/
tacksam för svar
/PerK
precis innan jag fick blaster kunde jag högerklicka, kan det ha med saken att göra att jag fick blaster?
man ska ju inte direkt behöva formatera om för att man får blaster, då det brukar vara enkelt att fixa, har gjort det 1000 gånger på mängder av datorer, men jag har aldrig varit med om något liknande :/
tacksam för svar
/PerK