Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vegas 6.0 -> Microsoft .NET framework

Postat av DogN den 20 Maj 2006, 12:50
3 kommentarer · 60 träffar
Tja!

Igår laddade jag ner Vegas 5.0 men de buggade.. Ja kan inte starta det. De står bara att ja måste registrera mig hela tiden fastänn ja gjort de. Så om nån har svaret på den lösningen skriv gärna :) men iaf så laddade jag ner Microsoft :NET framework 1.1 för att Vegas 5.0 skulle funka igår, och nu när ja ska installera VEgas 6.0 så kmr de också upp en ruta att man behöver det och så kan man klicka på att man vill ladda net det så kmr man till sidan.. Men då när ja ska installelra Microsoft .NET frameword så står det att jag inte kan installera de för att ja redan har gjort de. Men ja kan fortfarande inte installera Vegas 6.0 för att de står att ja måste ha Microsoft .NET framework 1.1 :S så hur ska ja göra?

Ja har letat efter det i Kontrollpanelen och tänkte att ja kunde avinstallera det och installera igen men hittade de inte :S

tacksam för svar! :D
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..