Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Firefox-problem

Postat av Ices den 19 April 2006, 20:38
16 kommentarer · 192 träffar
Har använt mitt Firefox i ca 1 år nu och varit helnöjd.. Tills för ett par månader sen när allting började klydda.

Till att börja med så hänger det sig allt som oftast när jag surfar runt på LunarStorm (Ja ni hörde mig, LunarStorm. Tycka vad ni vill om det.) speciellt när man försöker kolla på kollage och dyl.

Att jag då måste avsluta genom aktivitetshanteraren är bara irriterande.

När jag suttit och surfat lite, stänger ner FF och vid senare tillfälle ska öppna det igen får jag detta meddelandet.

http://ices.ssh.nu/firefox.jpg

Om någon vet någon patch, fix, w/e så hör av er.. Vill gärna höra om någon mer än jag har liknande problem.

#11 Jag har inga extentions, och senaste updaten ja.

LÖSNING:

Efter en tråd på ett lite mer datorinriktat forum så fick jag svaret att prova inaktivera Java. Eftersom jag sett "Applet v51 started" när FF hängde sig, förstod jag att det kunde vara en lösning.

Howtofixthis:

Verktyg -> Inställningar -> Innehåll -> bocka ur "Aktivera Java"

(Observera att Java inte kommer att fungera på andra sidor heller, aktivera Java om du känner ett tvång på andra sidor.)
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..