Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Microfonproblem

Postat av JojjeN- den 13 April 2006, 12:21
5 kommentarer · 24 träffar
Kära fragbitare.

Jag satt, helt vardagligt och spelade counter-strike, precis som vilken normal pojke som helst. När jag tröck in pratknappen fick jag till svar att det inte hördes ett skvatt. Självklart blev jag ju mäkta konfundersam! Vad i helskott har hänt var min första tanke. Det visade sig att det inte går ut ljud, varken i cs, på ventrilo eller på msn (Knappen "Ljudklipp").

Vad har jag då gjort åt detta problem mån tro? Jag har kollat ALLA inställningar på "Sounds and Audiodevices" på kontrollpanelen. Ja, sladdarna sitter i. Ja, jag har rebootat typ femtielva gånger. Ja, jag har tankat drivrutiner (men fick jag de rätta..?)

Ljudkortet är Realtek AC97 Audio.

Extremt tacksam för svar

EDIT: Oh yeah, ja glömde bort en sak. En "god" vän till mig snackade nått om att konfigurera modermodemet... Nu sitter jag bokstavligt talat som ett frågetecken. tror ni det funkar, och i så fall HUR gör man för att _konfigurera modermodemet_? :) tack än en gång
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..