Hej,jag har laddat ner mirc script och ska "installera" de. Jag lägger de i mIRC mapen och startar om mirc men de går inte,jag har provat starta om datan me, men de hjälpte inte. vad gör jag för fel?:S
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det är en bra idé men som det ser ut just nu har vi verkligen dåligt med tid för att åta oss ytterligare arbete. Vi är ett väldigt litet crew och med tanke på att skolan och hälsotillståndet för tillfället är överdjävligt för flera av oss just nu så skulle vi behöva nyanställa rätt ordentligt för att klara av den ökade arbetsbördan som det skulle innebära med matchreferat.
Vi håller ständigt på med att leta bra folk, det primära nu är hursomhelst nyhetsskribenter och ingenting annat. Är någon intresserad av att skriva för oss så skicka iväg ett mail på min adress (flpee@fragbite.com) så ska vi tala om saken :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vi håller ständigt på med att leta bra folk, det primära nu är hursomhelst nyhetsskribenter och ingenting annat. Är någon intresserad av att skriva för oss så skicka iväg ett mail på min adress (flpee@fragbite.com) så ska vi tala om saken :)