1
Nya ventrilo....!
Postat av netropa den 21 Mars 2004, 04:28
6 kommentarer · 176 träffar
De nya funktionerna som är tillagda i nya ventrilo är väldigt efterlängtade och bra.
men nya ventrilo SUGER! eftersom servern är begränsad till 8 personer och det går inte alls att ändra och om jag förstod dem rätt så går det inte heller om man köper server-programmet av dem.
Citat från "Change log"
"Public server: 8 slots max, one instance per machine and port 3784
Pro server: Same as previous versions but not available for public download."
Jag har försökt ändra massa i config-filen till servern men jag lyckas inte haxxa det :P.
Nån som lyckats sätta maxclients på något annat än 8? Går inte att skriva något i consolen heller. Tycker det är synd att de förstör hela ventrilo med att begränsa det till 8 användare per server.
men nya ventrilo SUGER! eftersom servern är begränsad till 8 personer och det går inte alls att ändra och om jag förstod dem rätt så går det inte heller om man köper server-programmet av dem.
Citat från "Change log"
"Public server: 8 slots max, one instance per machine and port 3784
Pro server: Same as previous versions but not available for public download."
Jag har försökt ändra massa i config-filen till servern men jag lyckas inte haxxa det :P.
Nån som lyckats sätta maxclients på något annat än 8? Går inte att skriva något i consolen heller. Tycker det är synd att de förstör hela ventrilo med att begränsa det till 8 användare per server.