Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig med datorn!

Postat av smuckz den 26 Mars 2006, 16:03
3 kommentarer · 46 träffar
Hejsan alla fragbitare.

Det är så här att jag har problem med min relativt nya dator. ( köpy i julas ).
Jag har formaterat om den 1 gång. Och det gjorde ja igår. Och det har funkat perfekt tills nu.

Ja skulle starta cs, så plötsligt hängde min dator upp sig. Ja väntade i kanske 5 minuter på att det skulle ända något. Men inget hände så ja tröck på restart knappen på burken.

När ja starta burken blire som vanligt tills ja ska logga in. Då kommer det upp ett ERROR. länk : www.ecleftic.fruud.se/bugg.JPG
När jag har tryckt kanske 4 gånger OK kommer ja in för att ha möjligheten att logga in, Jag loggar in och nod32 startas och sånt. Men ja ser inga ikoner vid klockan länk : www.ecleftic.fruud.se/bugg2.JP G

Jag kan varken starta om datorn eller stänga av den?

När ja trycker på starta om eller stäng av, händer inget, datorn lixom verkar inte uppfatta det? Självklart har ja testat och gjort det fler gånger också men med inget resultat. Har också testat att starta om datorn på restart knappen på burken men inget händer då heller. Får fram errorn igen..

Plix help me..
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..