1
Fruktar du viruset?
Postat av wEZQHIHI den 1 Mars 2006, 17:12
47 kommentarer · 48 träffar
Jaha då var fågelinfluensan här. Som förmodligen alla hade väntat på.
Första stället den hittades på var ju i oskarshamn såklart.(bara för man bor i småland)
Jag kom på en sak, det gynnar datanördar ganska mycket vi lär leva längst om de skulle bli en epedemi.
En sak ja stör mej på är nyheterna dom förstorar upp alting som om det kommit en atombomb i sthml eller något liknande.
Dom säger att det är 9:onde landet i ?europa? som har blivit drabbat men så kan det ju inte vara!! Så här kan jag tänka mej att det är:
I sverige så är man så mycket utvecklat att så fort en fågel dör så kommer polis veterinär osv, DÄRFÖR har man hittat viruset så snabbt. Men i tex ryssland finns det inte alls dom möjligheterna så därför hittar man inte det där ännu!
Mitt råd mot fågelsjukan är:
-HÅLL DEJ INOMHUS OCH G33KA DEJ MED DATORN
-VA KÄLLKRITISKT
-FÅ INTE PANIK
Ha en bra kväll /// wEEZQ
Oops en dag efter är jag men men.
*VA ÄVEN KÄLLKRITISK TILL MIN TEXT*
Rätta min information.
Sedan något att diskutera:
Fruktar du viruset? kommer du ändra på din livsförhållanden? SKRIV ERAN ÅSIKT.
Länk till http://www.aftonbladet.se/vss/ nyheter/story/0,2789,786119,00 .html
Kom ihåg det är ett FÅGELVIRUS. De är större chans att dö i en flygkrasch än att dö i viruset... Bakterien där vid 70grader celsius.
wORD
DET VIKTIGASTE TRO INTE PÅ ALLT I MEDIAN
Ta bort tråden såg :E om ni vill men fasen orka att ja skrev så mkt..............:E
Första stället den hittades på var ju i oskarshamn såklart.(bara för man bor i småland)
Jag kom på en sak, det gynnar datanördar ganska mycket vi lär leva längst om de skulle bli en epedemi.
En sak ja stör mej på är nyheterna dom förstorar upp alting som om det kommit en atombomb i sthml eller något liknande.
Dom säger att det är 9:onde landet i ?europa? som har blivit drabbat men så kan det ju inte vara!! Så här kan jag tänka mej att det är:
I sverige så är man så mycket utvecklat att så fort en fågel dör så kommer polis veterinär osv, DÄRFÖR har man hittat viruset så snabbt. Men i tex ryssland finns det inte alls dom möjligheterna så därför hittar man inte det där ännu!
Mitt råd mot fågelsjukan är:
-HÅLL DEJ INOMHUS OCH G33KA DEJ MED DATORN
-VA KÄLLKRITISKT
-FÅ INTE PANIK
Ha en bra kväll /// wEEZQ
Oops en dag efter är jag men men.
*VA ÄVEN KÄLLKRITISK TILL MIN TEXT*
Rätta min information.
Sedan något att diskutera:
Fruktar du viruset? kommer du ändra på din livsförhållanden? SKRIV ERAN ÅSIKT.
Länk till http://www.aftonbladet.se/vss/ nyheter/story/0,2789,786119,00 .html
Kom ihåg det är ett FÅGELVIRUS. De är större chans att dö i en flygkrasch än att dö i viruset... Bakterien där vid 70grader celsius.
wORD
DET VIKTIGASTE TRO INTE PÅ ALLT I MEDIAN
Ta bort tråden såg :E om ni vill men fasen orka att ja skrev så mkt..............:E