Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

behöver hjälp, omformatering

Postat av tranq! den 24 Januari 2006, 17:00
7 kommentarer · 38 träffar
ok, min dator har cpat nu ett bra tag så jag beslöt mej för att formatera om datorn, nu ere så att jag ej gjort det på _2_ år.
så senast jag formaterade var det en sådan cd-skiva när man sätter i skivan och startar om datorn så börjar omformateringen i princip, men denna skivan gjorde så att man inte behövde starta om, precis som ett spel, kom upp "auto-start" typ så jag klickade på "installera windows" och blablabla allt gick bra, när jag formaterat färdigt, så märker jag att jag har "reparerat" min tidigare partition, men jag vill ta bort allt, dessutom när jag skulle logga in på - till min förvåning - konto som jag hade kvar stod det "du måste aktivera windows" så jag tänkte, okej då gör jag det.
Men den hittar inte internet, jag har testat att ansluta den till väggen direkt och via routern, men det funkar inte. Jag kan inte heller formatera om den igen, ifall något gick snett, för att den startar inte om man bara har i skivan och startar om ,man måste in i windows först för att kunna göra det. jag skulle uppskatta lite seriös hjälp, då jag antagligen verkar helt blåst inom området
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..