Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

virus, ircspam

Postat av hisp den 17 Januari 2006, 19:52
2 kommentarer · 69 träffar
Nu har det gått så långt att jag är tvungen att skriva en tråd på fragbite för att försöka få en lösning på problemet.

Som de flesta känner till så postas det konstiga länkar hej vilt på qnet och irc. Man ska INTE klicka på dem. Dessvärre har jag lyckats på något jevla vänster och nu undrar jag hur jag får bort det, vad processen (om en process) heter eller var själva filen ligger.

Nej, det räcker tydligen inte att ominstallera irc och ta bort mappen helt. Det verkar komma tillbaka utan att ha klickat på ytterligare länkar... Fattar ingenting, är det ngn som vet var shitten ligger eller?!?

Enda processen som jag hittat är "a.exe", antagligen den. Problemet är bara att den kommer tillbaka på ngt vis. Från var??

Enda virusscannen jag kört är onlinescans.

ps. Format C: är inget alternativ ;) så börja inte...

ERAN FORUMTRÅDSSKRIVARE >> hisp

ps #2. Hjälp mig man är så handikapad utan irc!

ps #3. Finns trådar om detta innan men jag tycker det är dags för en uppdatering!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..