1
Årets Problem!
Postat av -=[JOLCOOL]=- den 26 November 2005, 19:19
13 kommentarer · 108 träffar
Sitter här och är lite smått sur, så att jag fick hem ny dator i Tisdags, har funkat väldigt bra o så, men iallafall, fick med en cd-skiva med drivrutiner och på den cd-skivan fanns även Norton Internet Security, tänkte ok, det är väl en bra grej o så så jag installerar det. Orkade inte uppdatera liveupdate dirr, gjorde det igår faktist, då ville den reboota och det gick jag med på, *poOAoa* här problemen startade! Fick en massa problem med diskkontroller och lite annat smått o gott, iallafall tillslut kom jag in i windows o då funkade allt förutom smågrejer. Nu är det så att jag ville att alla dessa saker skulle funka så jag körde resten av liveupdate (vettefan varför) och då blev det helt fel igen, har stått o rebootat hur länge som helst med diskkontroller osv, nu när jag kommer in i windows kommer det först upp ett felmeddelande där det står: Fel, Language support not detected. Och kan inte komma in i vissa grejer t.ex systemåterställning igenom F1, och kan inte få upp "Alla program" under startmenyn, har försökt att formatera, jag sätter in cd-skivan och startar om datorn, men står ingenting om att trycka ner en tangent för att boota med CD:n, och windows XP loggan kommer upp direkt efter massa text kollar om grejer funkar (tror jag^^) så nu måste jag veta hur jag ska göra för att formatera? Inget fel på cd-skivan, använt den förut och funkade på min andra dator också. SÅ WTF?? evigt tacksam till den som hjälper mig.