Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Portforward FTW!

Postat av Vertikon den 17 Oktober 2005, 22:08
11 kommentarer · 139 träffar
Yes SIR, Jag har sökt forumet
SIR YES SIR, Jag har kollat in Portforward.com
Men historien börjar med:
Jag brukade håna min kompis som seedade i 2kb/sek medans jag seedade med mina OMGWTF1337 50kb/sek.
NU, Bytte han lyssningsporten till 444 på BitComent, Vi tankilankar från Torrentbytes.com vilken man måste seeda för att får ladda hem. Han seedar nu i 2 Mbit sek och jag FORTFARANDE i 50 kb/sec, Samma port.
Det är Seedningen jag är ute efter, inte Tankningen.

Jag seedar INTE över 50kb/sek, satt upp alla "Maximum Download/uppload osv. " till 99999999 eller Unlimitied.
Gjorde exact som dom sa på portforward.com, MEN:

Jag har INGEN Router/Switch eftersom jag har Felia 2Skitebit med Zyxel 600 Series. Vet Inte om det är någon Switch/router inbyggd, Men jag tar mig ikke in " på 192.168.1.1. " osv, Ingen utav adresserna folk nämnt funkar! Säger bara att adressen är invalid.

Vi har dragit rätt enligt telia och får full kontakt med deras server, så inge "Feldragning" här inte.
Vi har en ganska lång Telefonkabel för att dra om Första Jacket, och det, enligt Felia, Ska inte påverka uppladdningsheten.

Jag tror jag fört med allt, men ifall det är något som KAN påverka det, säg till.

Jag vill ju "portforwarda" till 444, Eller öppna den helt, INGEN BRANDVÄGG! Bara Nod32.

Help!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..